35. Sunject - Να αυτοκτονήσω ή να δω Bojack;

 Να αυτοκτονήσω ή να δω την καινούργια σεζόν του Bojack horseman;

Θα μπορούσα να κάνω αυτήν την μικρή παραλλαγή Καμύ;

Μιας και μου έχει τελειώσει ο καφές έτσι και αλλιώς

Πφφ.. αερολογίες

Απλά ψάχνω τρόπους να ξεχαστώ μιας και ξανά νιώθω αυτό το απαίσιο συναίσθημα 

Αυτό το συναίσθημα που κανείς ποτέ δεν καταξιώθηκε να του δώσει κάποιο όνομα

Το συναίσθημα που μου έχει χαρίσει χίλιους μικρούς θανάτους αλλά παράλληλα είναι και αυτό το οποίο με έχει κρατήσει ζωντανό

Ο συνδετικός κρίκος μεταξύ παραδείσου και κόλασης

Το συναίσθημα που καταχράστηκαν οι άγγελοι και καταράστηκαν να το κουβαλάνε αιώνια  οι δαίμονες

Αυτό το γαμημένο συναίσθημα

Γάματο

Δεν θα καταλάβαινες ακόμα και να στο περιέγραφα

Εδώ καλά καλά εγώ δεν το καταλαβαίνω

Το μόνο που ξέρω είναι ότι αρχίζει να γίνεται ανεξέλεγκτο

Πλέον δεν το κουμαντάρω το ίδιο εύκολα με πριν

Και αυτό με τρομάζει

Δεν βαριέσαι

Θα την παλέψω

Δηλαδή την παλεύω

Τα ταξίδια που κάνω μια στις τόσο βοηθάνε αρκετά

Τα καταστρώματα μας ξέρουν

Οι προορισμοί θα μας μάθουν

Και αυτή η θάλασσα δεν πρόκειται να στερέψει  ποτέ

Ξέρεις δεν νομίζω ότι ζω αυτό για το οποίο έχω γαλουχηθεί για να ζήσω

Και αυτό είναι μπέρδεμα από όποιο σημείο και να το πιάσεις

Μα ίσως και όλα αυτά να είναι στο μυαλό μου

Ναι

Όλα είναι στο μυαλό

Πάντα θα υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ στην γνώμη που έχουν οι άλλοι για σένα και στην γνώμη που πιστεύεις εσύ ότι έχουν οι άλλοι για σένα

Και αυτό δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό

Είναι απλά αυτό που είναι

Και εμείς είμαστε απλά αυτοί που είμαστε

Ή αυτοί που αποτύχαμε να γίνουμε...

Πάλι νύχτωσε απότομα

Η απόλυτη ηρεμία τυλίγει αυτήν την πόλη τέτοια ώρα

Οι πρεζοοικογένειες έχουν ήδη πέσει για ύπνο

Και τα πάνελ των τσοντοκάναλων έχουν βρει την αξιοπρέπεια να το βουλώσουν

Ησυχία

Ωραία ησυχία

Μου αρέσει να χαζεύω την πόλη τέτοια ώρα

Να γίνομαι ο νυχτόβιος παρατηρητής της

Να ενσαρκώνω μέσα μου όλη της την κούραση και την θλίψη

Και να καταγράφω

Να σκέφτομαι και να γράφω

Να σκέφτομαι άρα  να υπάρχω

Αν και τέτοιες ώρες γράφω πιο συχνά από ό τι υπάρχω

Άρα υπάρχω για να γράφω

Ή τουλάχιστον στο περίπου


υποσημείωση α): Από μικρός πίστευα πως αν κοιτάς για πολύ ώρα στον καθρέφτη την αντανάκλαση σου τότε αυτή θα αρχίσει να σου μιλάει

Λοιπόν σήμερα είδα το τέρας μου νηφάλιο

Δεν ανταλλάξαμε λέξη απλά καθόταν και με κοιτούσε

Με κοιτούσε να είμαι πιο ξεγυμνωμένος από ποτέ

Μάλλον θα έπρεπε να είχα ξεκινήσει πρώτος εγώ την κουβέντα


υποσημείωση β): Το πρώτο επεισόδιο από την καινούργια σεζόν του Bojack γαμάει!!


35. Sunject - Να αυτοκτονήσω ή να δω Bojack; 35. Sunject -  Να αυτοκτονήσω ή να δω Bojack; Reviewed by Ηχόχρωμα on 4:38 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.