5. Άνευ Φθοράς - Γελωτοποιός

Δεν θυμάμαι πότε είχα γράψει τελευταία φορά σοβαρά
Μα σοβαρά τώρα
ποιος κάθεται να γράψει σοβαρά;
Η σοβαροφάνεια σας μου προκαλεί νευρικά γέλια
και όντας νευρικός
μου την σπάει να το παίζω σοβαρός
Εκτός βέβαια άμα εμπλακώ
-τυχαία-
σε καμιά πολιτική συζήτηση περί κοινωνικής επανάστασης
και αλλαγής αυτού του κόσμου
‘Όταν είμαι δίπλα σου
σού φαίνομαι αστείος
προφανώς γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι σοβαρό μαζί σου
Ή δεν με εμπνέεις για κάτι σοβαρό
Τουλάχιστον με εμπνέεις να γράφω αυτές τις χαζομάρες
Δεν είσαι χαζή
απλά πήρες πολύ σοβαρά τη ζωή
που σου χρεώσανε
και όντας μη καλή στα μαθηματικά
έχασες τον λογαριασμό
και η ζωή σου είναι ακόμα χρεωμένη
Τα δάνεια δεν ωφέλησαν πουθενά
Απλά την κάνανε πιο
μικροαστική
Γελάς βλέπω
Καλά κάνεις
Ακόμα μία απόδειξη ότι δεν παίρνεις σοβαρά αυτά που σου λέω
Επιπλέω πάνω στη θάλασσα και δεν με ψήνει να πνιγώ
Κλισέ αυτοκτονία
Αφού όλη μας η ζωή είναι κλισέ
τουλάχιστον η αυτοκτονία μας
ας είναι πρωτότυπη
Το χρωστάμε στους εαυτούς μας!
Σαν πολλά χρωστούμενα να μαζεύτηκαν
και δεν γουστάρω
Όταν είσαι δίπλα μου, σε βαριέμαι
και όταν είσαι μακριά, μου λείπεις
Και βαριέμαι να μου λείπεις
Βαριέμαι να λέω ότι μου λείπεις
Γενικά βαριέμαι...
Πώς μας κατάντησαν έτσι, μου λες;
Εμάς, που βλέπαμε τα αστέρια
κάνοντας άγριο σεξ στο γρασίδι
ή πίνοντας ένα μπουκάλι κρασί
ημίγλυκο
όπως ημίγλυκη είναι και η ίδια η ζωή, εξάλλου
Και τώρα;
Απλά κοιτάμε τα αστέρια από το παράθυρο του σπιτιού μας
μόνοι μας
κάνοντας τσιγάρο
(το ψυγείο είναι άδειο δυστυχώς)
ή τραβώντας μαλακία μπροστά από την οθόνη του πισί
Δεν αλλάξαμε
Μας άλλαξαν
Δεν γαμηθήκαμε
Μας γάμησαν
Δεν αυτοκτονήσαμε
Μας αυτοκτόνησαν


5. Άνευ Φθοράς - Γελωτοποιός 5. Άνευ Φθοράς - Γελωτοποιός Reviewed by Ηχόχρωμα on 9:01 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.