3. Άνευ Φθοράς - Μέρες του 2015

Μέρες άδειες.
Συναισθηματικά κενά
γεμάτα καφεΐνη, σοκολάτες και χύσια
Ψυχαναγκαστικά γέλια
για να αποφύγουμε το κοινωνικό περιθώριο
Γέλα αλλά μην το παρακάνεις!
Πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα
Έτσι μας λένε.
Πρόσεχε τους μορφασμούς!
Η ανασήκωση φρυδιών μπορεί να σημαίνει
και μία σφαίρα στο κεφάλι
Μέρες γυμνές
ξυπόλυτες στους ματωμένους δρόμους
της Αθήνας
Για κάποιους χυδαίες
(η ένδυση διαμορφώνει ηθική, δεν το ξέρατε;)
ενώ για άλλους αποτελέσματα τυχαίων γεγονότων
όπως ακριβώς και η ύπαρξη μας
Μαρξιστικές παρανοήσεις
Κατεδαφισμένα φιλοσοφικά συστήματα
και εμείς στεκόμαστε μπροστά τους
σχιζοφρενείς και παράλυτοι
Εντούτοις, αρκετά καυλωμένοι
για να αναπαράγουμε κι άλλα
Μέρες εγκλωβισμένες σε 4στιχα κομματιών
προορισμένες για ένα κουφό ακροατήριο
Πώς νιώθεις;
Μη μου απαντήσεις!
Δεν χρειάζεται
Απλά οδήγησε με στην εκσπερμάτωση
και μετά ευνούχισε με
Αυτό δεν κάνει και ο καπιταλισμός εξάλλου;
Κι εσύ δεν είσαι τίποτα παραπάνω
από ένα αυθεντικό μπαστάρδι του
Εμένα, βλέπεις, με αποκλήρωσε νωρίς
και μόνη μου κληρονομιά τώρα
η γεύση ενός άστοχου σπέρματος
Δεν το χω με την σκοποβολή δυστυχώς
Γι αυτό δεν τον σκότωσα.
Ερωμένες μου, αυτές οι γαμημένες μέρες
Εκπληρώνω σε αυτές τις φυσικές μου ανάγκες
Τα ερωτικά μου ένστικτα θεωρούνται παράνομα επειδή είναι
ένστικτα
Ο προσδιορισμός «ερωτικά» είναι το κερασάκι στη τούρτα
Μια τούρτα πικρή όχι γλυκιά
Η ζάχαρη μου προκαλεί μία περίεργη αλλεργία
και τα αντιαλλεργικά σας την αυξάνουν
Η κατάθλιψη είναι το συνονθύλευμα μιας νεκρής οργανικής ύλης
που παρασιτεί μέσα μας, με μηδενιστικό τρόπο
Ομαδικά όργια στημένα πάνω σε ένα τρελό βακχικό χορό
μεθυσμένοι και ερωτευμένοι
εγώ και οι μέρες μου.


3. Άνευ Φθοράς - Μέρες του 2015 3. Άνευ Φθοράς - Μέρες του 2015 Reviewed by Ηχόχρωμα on 7:17 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.