27. Άνευ Φθοράς - Μελατονίνη

Οι λεπτοδείκτες κόλλησαν
και η αίσθηση του χρόνου
πλέον
δεν είναι τίποτα παραπάνω
από μία εγωϊστική ψευδαίσθηση
που με αγκαλιάζει νωχελικά
και μου προσφέρει συννεφένιες αγάπες
λίγο πριν ρίξουν σταγόνες απελπισίας
Τοξική βροχή
και όξινες νύχτες μου προκαλούν
ένα σπάνιο είδος
συναισθηματικής αλλεργίας
Συμπτώματα;
Χάδια που προσφέρουν τραύματα
και αγκαλιές που δημιουργούν πνιγμό
Αφού με σοδομήσεις
σκότωσε τον αναρχοπατέρα που κρύβεις μέσα σου
πριν γίνεις καταστολή από μπάτσο
Ένα μάτσο ελπίδες προσπαθούν να μας πείσουν
ότι όλα θα πάνε καλά
βιώσιμα
σε ένα περιβάλλον που βρωμάει μικροαστισμό
και μηδενιστικό αυτισμό
Ανάμεσα σε αυτή τη μισανθρωπιστική
θανατίλα
περιφερόμενοι ηθικολόγοι χορεύουν
μεθυσμένοι
πίνοντας φτηνές ηθικές αξίες
όχι αλλοτριωμένες
αλλά απαλλοτριωμένες
από το περίπτερο
Δεν βλέπω πουθενά ζωή
αλλά ούτε και θάνατο
κι’ αυτό με σκοτώνει
Η μείωση της μελατονίνης στον οργανισμό μου
αύξησε το μελάνι στα γραπτά μου
Κάθε γραπτό μας και μία μη ειπωμένη
αντίδραση
μέχρι να γίνει δυσοσμία
μετά από ξερατά
χαχα!
Δεν περίμενα ποτέ ότι η ανταλλαγή υγρών
μεταξύ μας
θα ήταν τόσο διαστροφική
Τόσο καυλωτικά διαστροφική!
Η αγάπη μας υπερτροφική
κι ακόμα δεν χόρτασε από ψέματα
Θέλει κι’ άλλα
Όπως τυχαίες συναντήσεις της κόρης μου
με την δικιά σου κόρη
και μετά
ένωση γλωσσών
Παθιασμένα φιλιά
με την ηδονή να ξεχειλίζει πάνω στο δέρμα μας
Μελατονίνη.
Ιδού το πρόβλημα!
Τόσοι προβληματισμοί κι ακόμα να λύσουμε
το πρόβλημα
Άστο αυτό
όπως αφήνω και τα κορδόνια μου στο δρόμο
για να παραπατάω και να το παίζω μεθυσμένος
αφού νηφάλιος σας αρέσω περισσότερο
Φύγετε!
Η μοναξιά δεν είναι συνήθεια
αλλά ανάγκη
Ανάγκη να μην εκπληρώσω
ούτε καν
τις βασικές μου ανάγκες
αλλά να ποτίσω τον καρκίνο της σκέψης
με αλκοόλ και δάκρυα
Αξημέρωτες μέρες
και ξάγρυπνες νύχτες
Ιδού το υπάρχον.
Το αγαπημένο μου ψυχάκι υπάρχει
για να άρχει τις διπολικές μου ορέξεις
και με έλξεις να με οδηγήσει
στην αρχή του τελειώματος
Βγήκες;

27. Άνευ Φθοράς - Μελατονίνη 27. Άνευ Φθοράς - Μελατονίνη Reviewed by Ηχόχρωμα on 7:55 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.