19. Άνευ Φθοράς - Αποληθοποίηση

Κόλαση δεν είναι οι άλλοι
αλλά ο εαυτός μου
Ο εαυτός μου που σας ανέχεται
Ο εαυτός μου που μπλέκεται με συναισθήματα
και καταστρέφεται…
Ο τρόπος που οδηγείς δείχνει και τον χαρακτήρα σου
κι εγώ τράκαρα
Αυτοκαταστροφικός
Αυτοκαταστροφικός μέχρι να καταστρέψω αυτόν τον κόσμο
Δεν ξέρω αν θα προλάβω
Ο χρόνος κυλάει αμείλικτα
όπως και το αίμα στις φλέβες μας
Η παραμικρή μαλακία και… τέλος
Η αρχή του τέλους με χαλάει
όπως και οποιαδήποτε αρχή
Δεν συμβιβάζομαι απλά επιβιώνω
-όσο μπορώ ακόμα-
Σταμάτα να μου μιλάς για φρίκες μαλάκα
αν δεν έχεις κάτσει έστω και 5 λεπτά πάνω σε έναν λόφο
έτοιμος να αυτοκτονήσεις!
Δεν είμαι απόλυτος
απλά δειλός στο να το κάνω
Εξάλλου, αν δεν υπερβάλω λίγο δεν έχει ενδιαφέρον
κι εσύ ήδη με βαρέθηκες
ενώ αφέθηκες σε μένα
Δεν περιμένω τίποτα από καμία νέα γενιά
Είμαστε κι εμείς που δεν μας ψήνει η αναπαραγωγή
(ο κόσμος είναι ήδη τόσο σκατά για να τον διαιωνίσουμε)
αλλά η παραγωγή
Η παραγωγή όμορφων λέξεων για να γράψουμε
καμιά προκήρυξη ή κάνα κομμάτι
κι έτσι να την παλέψουμε κάπως
Την παλεύουμε;;
Όχι
από την στιγμή που δεν είμαστε έτοιμοι για επανάσταση
ή να κρατήσουμε κάποια σχέση
-Η πολιτική ορθότητα κρύβεται μέσα στο λάθος της-
Ιδού η τραγική-υπαρξιακή κατάληξη:
Όλα είναι εφήμερα και γαμημένα
Φιλάκια.

19. Άνευ Φθοράς - Αποληθοποίηση 19. Άνευ Φθοράς - Αποληθοποίηση Reviewed by Ηχόχρωμα on 1:52 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.