9. Άνευ Φθοράς - Εξιδανικευμένη εκσπερμάτωση

Ο γραφικός μου χαρακτήρας αποτυπώνει τη νευρικότητα
του προσωπικού μου χαρακτήρα
Σου είχα γράψει κάτι στίχους
με την ελπίδα ότι δεν θα κατάφερνες ποτέ να τους διαβάσεις
Αντιθέτως, εσύ ταυτίστηκες με αυτά τα άθλια γράμματα
τα οποία, εντούτοις, δημιουργούν όμορφα συναισθήματα
Λέξεις απροσδιόριστες
όπως και η καθημερινότητα μας
Λέξεις διαμελισμένες
όπως τα σώματα που ονειρεύομαι να τους προσφέρω τον καλύτερο πόθο
Λέξεις γεμάτες κυνισμό
προκειμένου να παρουσιάσω την πιο ακραία μορφή του ρομαντισμού μου
Ερωτοτροπώ με την συνείδηση
μπας και καταφέρω να συνειδητοποιήσω το ερωτικό ένστικτο
κυρίως ως αυτό-ένστικτο
κι όχι ως έτερο-ένστικτο
Διάκειμαι στην αντικειμενική σου πραγματικότητα
για να σου αποδείξω τη μη αντικειμενικότητα της
Αντιτίθεμαι στο αντίθετο της θεωρίας σου
για να σε κάνω πιο ενεργό πολίτη
(και λιγότερο κνίτη)
Ο έρωτας αυτό-εξουσιάζεται
κι εσύ μου τον χαρακτήριζες αναρχικό
Έχει κι αυτός αυτοκαταστροφικές τάσεις που και που
μην τον παρεξηγείς
Ίσως πριν από 100 περίπου χρόνια να ήταν ένας αντάρτης του Μαχνοβιτικού κινήματος
και τώρα ένας αγριεμένος πάνκης ή ένας εναλλακτικός ράπερ
στα παρακμιακά στενά των Εξαρχείων
Πάντοτε όμως υπερβολικά καβλωτικός
και απροσάρμοστος
Το τοστ ψήθηκε
εγώ όμως δεν ψήνομαι και τόσο να σου μιλήσω
Ίσως κουράστηκα από την καταπιεστική τάση
να σε σκέφτομαι ή να νομίζω πως σε σκέφτομαι
Δεν είμαι αδιάφορος
απλώς αναισθητοποίησα τους εγκεφαλικούς μου νευρώνες
και μισοάδειασα τα δοχεία των ερωτικών μου ορμονών
Για να μην υπάρχει έλλειψη
πρόσθεσα λίγα ζάναξ
αυξάνοντας έτσι τη μη διαγνωσμένη μου κατάθλιψη
που ίσως δεν υφίσταται
όπως κι εσύ
όπως και το χθεσινό δημοψήφισμα…
(Το δημοψήφισμα είναι μία μορφή δημαγωγίας)




9. Άνευ Φθοράς - Εξιδανικευμένη εκσπερμάτωση 9. Άνευ Φθοράς - Εξιδανικευμένη εκσπερμάτωση Reviewed by Ηχόχρωμα on 10:52 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.