30.Άνευ Φθοράς - Άκρα(τειες)

Τα άκρα υπάρχουν για να μας οδηγήσουν στην ανυπαρξία.
Μα ξέμειναν από βενζίνη λίγο πριν το τέλος
της διαδρομής
Όπως κι’ από χρήματα για να ξαναβάλουν βενζίνη
Δεν ψήνονται να δουλέψουν
“Η μισθωτή εργασία είναι σκλαβιά” λένε
Τα ίδια γνωρίζουν όμως ότι δεν υπάρχουν
Εμείς το αγνοούμε
Η απόλυτη γνώση δημιουργεί
είτε κρεμάλες αυτόχειρων
είτε σφαίρες μέσα σε πλαστικά όπλα
Εφόσον δεχτείς την ύπαρξη τους
ξέχνα την δική σου ύπαρξη
Βρες μερικά ψήγματα ζωής
και δημιούργησε ερωτικά ξεσπάσματα
ή επαναστάτες
Ή επαναστάτες με ερωτικά ξεσπάσματα
Ακολούθησε τα ίχνη του ενστίκτου
πριν χαθείς μέσα στο τσιμεντένιο δάσος
Εγώ ήδη χάθηκα από τον εαυτό μου
Ποτέ δεν τα βρήκαμε εξάλλου
Φοβάμαι πως όταν με βρει θα με σκοτώσει
Η κάθε πτώση χρειάζεται εμπειρίες
προκειμένου να είναι η τελική
Και στη τελική να πάει να γαμηθεί το μέτρο!
Δεν μπορώ να νιώσω μέτρια
Πόσο μάλλον να ζήσω..
Και όταν σταματήσω να νιώθω
ίσως
σταματήσω και να ζω
Σου φαίνεται ακραίο ε;
Έστω.
Το εφήμερο καραδοκεί
κι’ εκεί
αρχίζει το τέλος
Ένα τέλος που τρομάζει τις αρχές
Που καίει με αναπτήρα τις ενοχές
και δημιουργεί μία υπόκωφη νηνεμία
Κλείνω τα φώτα
Ανοίγω τα μάτια
και βλέπω εσένα γυμνή στο κρεβάτι
να μου χαμογελάς νωχελικά
και να αφήνεις σημάδια σε όλο μου το κορμί
Κάθε σημάδι και μια σκέψη
Κάθε σκέψη και μια φρίκη
Κι’ εγώ απλά να προσπαθώ να κάνω κυκλάκια
με τον καπνό
που αναδύεται από τον καμένο μου εγκέφαλο
εισπνέοντας τον εθιστικά
Πολύ αληθινό για να είναι καλό!
Και πέρα από το καλό και το κακό
υπάρχει η ψευδαίσθηση
των συναισθημάτων
Διαλυμένα σωματικά άκρα πιο ζωντανά
από τα άκρα που πάτε να καταστρέψετε
Στο διάολο!
Το πα.
Δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο


30.Άνευ Φθοράς - Άκρα(τειες) 30.Άνευ Φθοράς - Άκρα(τειες) Reviewed by Ηχόχρωμα on 3:57 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.