16. Άνευ Φθοράς - Οργασμικές ενώσεις

Κάθε μέρα πεθαίνω για 2 με 3 λεπτά
και μετά επανέρχομαι ως οργισμένος αυτόχειράς
για να σας σκοτώσω
Πήγα στον ψυχολόγο
με αποτέλεσμα να γεμίσω τον ίδιο με ψυχολογικά
Οι καταχρήσεις είναι πιέσεις ενός αλλόκοτου ψυχαναγκασμού
ή ψυχωτισμού
αφού πρώτα χύσεις από την ηδονή του θανάτου
που σου προσφέρουν
Η διέγερση οδηγεί στην εξέγερση
και το αντίστροφο
Αντί να στήνω οδοφράγματα
στήνω την έμπνευση στα ραντεβού των σκέψεων μου
Δεν έχω ρυθμίσει, βλέπεις, σωστά το ρολόι
εφόσον το σωστό και ο χρόνος είναι έννοιες
συμβατικές
Πλέον, γράφω με μαύρο χρώμα κι όχι με μπλέ
για να μου θυμίζει το καταθλιπτικό χρώμα των ματιών σου
τις νύχτες
που δεν θα μιλάμε πια.
Ο ταξικός σας πόλεμος δεν είναι τίποτα παραπάνω
από μία ειρηνική συνύπαρξη των τάξεων
Κι εσύ δεν μιλάς
ούτε καν με την σιωπή σου
Μίλα μου για αγάπη για να σε μισήσω περισσότερο
Μίλα μου για εκσπερμάτωση για να μην ολοκληρώσω ποτέ
Μίλα μου για επανάσταση
κι εγώ θα σου μιλάω για ανεκπλήρωτους έρωτες
Εξάλλου το ίδιο είναι…
Ο πόλεμος και η εκσπερμάτωση έχουν ένα κοινό:
την ηδονή της επανάστασης.

16. Άνευ Φθοράς - Οργασμικές ενώσεις 16. Άνευ Φθοράς - Οργασμικές ενώσεις Reviewed by Ηχόχρωμα on 9:19 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.