14. Άνευ Φθοράς - Απ-άνθρακας (Σ.Ψ.Μ)

Κοιτάζοντας τα μάτια σου
ανακάλυψα τη γλώσσα
όχι της επανάστασης
αλλά της νεκρανάστασης
Τη νεκρανάσταση μιας συμπαντικής έλξης
2 καυλωμένων σωμάτων
2 πληγωμένων ψυχών
2 καταστροφικών αλλά όχι κατεστραμμένων  μυαλών
Σώματα-Ψυχές-Μυαλά
αναμειγνύονται με άνθρακα
και φτιάχνουν το πιο σκληρό ναρκωτικό:
την ύπαρξη
Σνιφάρεις καθημερινά μικρές δόσεις ζωής
αγορασμένες από εμπόρους κατάθλιψης
10 ευρώ το G
(χωρίς την αύξηση του ΦΠΑ)
Το Αύγουστο έπαθα Μάνιο-κατάθλιψη
και τώρα αποδεσμεύω την ύπαρξη
με έρωτα
Ξοδεύω ενέργεια και χρόνο
με την συχνή χρήση ενεργειακών ποτών
και η γεύση της νικοτίνης στη γλώσσα σου
έκαψε τη γλώσσα μου
Δεν μπορώ πια να μιλήσω
ή βασικά βαριέμαι να μιλήσω
Αρκούμαι στο να σου βγάζω ψυχολογικά
Ύστερα, μου βγάζεις κι εσύ ψυχολογικά
και καταλήγουμε να γαμιόμαστε ψυχολογικά
πέρα από σαρκικά
Δώσε μου ναρκωτικά για να αφυπνιστώ
ή να αυνανιστώ
αλλά πριν το κάνεις
δώσε μου τις στάχτες από τον καμένο σου εγκέφαλο
προκειμένου να λουστώ με αυτές
και να βγάλω από πάνω μου κάθε βρωμιά μικροαστισμού
Ο άνθρακας καραδοκεί
και μου υπενθυμίζει την θανατηφόρα μας ύπαρξη
ή τον υπαρκτό μας θάνατο
Μα πριν πεθάνουμε , ας ζήσουμε.

14. Άνευ Φθοράς - Απ-άνθρακας (Σ.Ψ.Μ) 14.  Άνευ Φθοράς - Απ-άνθρακας (Σ.Ψ.Μ) Reviewed by Ηχόχρωμα on 2:38 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.